Logogram strony

Myśliciel A.Rodin

Rozmiar tekstu

Wypowiedzi na antenie i w Internecie

Ocena użytkowników: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Czasami zdarza mi się coś powiedzieć do kamery lub mikrofonu. Poniżej garść wybranych wypowiedzi.

O MNIE, FIRMIE I ZARZĄDZANIU

Doktryna jakości w firmie A.Blikle (za moich czasów), Wypowiedź dla Fundacji Forum Call Center, rozmawia Maciej Buś; (2016); czas 1:15:47

O naszych drogach do przedsiębiorczości rozmawiam z Markiem Skulimowskim (Dialog w ramach konferencji "Jestem z UW" zorganizowanej 13 maja 2016 z okazji 200-lecia Uniwersytetu Warszawskiego)

O mnie, Firmie i firmach rodzinnych dla ukraińskich telewidzów (Espreso TV, Lwów, 25 lis 2015); wypowiedź z okazji zakończenia projektu "Kupujmy Razem" adresowanego do małych firm w Ukrainie.

Jak do tego doszło, że zostałem przedsiębiorcą (dla Business Misja, październik 2014) 

O ZARZĄDZANIU JAKO TAKIM

O modelu turkusowym raz jeszcze (2016)

Turkusowy model organizacji wg. Frederica Laloux (2016)

Firma XXI wieku (wersja skrócona) Wykład otwierający na konferencji Polish Scientific Networks 2015

O zarządzaniu jakością, motywowaniu godnościowym i rezygnacji z kija i marchewki (wersja skrócona) Wywiad dla Chrześcijańskiej Szkoły Przywództwa - Leadership MBA, 2015

O zarządzaniu jakością, motywowaniu godnościowym i rezygnacji z kija i marchewki (wersja pełna) j.w.

Opłaca się być uczciwym. (Wypowiedź w ramach konferencji "Biznes z wartościami — wartości dla biznesu". Konferencja miała miejsce w Sejmie RP 17 kwietnia 2015 roku)

Budowanie partnerstwa z klientem (wypowiedź podczas IV Konferencji Sales Performance odbywającej się w ramach IV Forum Intelligence in Business  (3-4 października 2012, Warszawa).

Zarządzanie bez kija i marchewki (wywiad dla www.my3miasto.pl po wykładzie w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, 20 wrz 2012)

Czy firma musi wyglądać jak armia pruska? (dla TOKFM w bloku Strefa Szefa, 24 mar 2012)
Zaufanie i współpraca — klucz do sukcesu (dla Liderzy zmian 3 sty 2012)

Problemy w firmie nie zawsze mają w firmie swoje źródło (na II Konferencji dla Liderów Biznesu, 27 paź 2011)

Wartość i jakość
(dla Studenckiego Forum Biznesu Centre Club, 17 paź 2011)
Badania Instytutu Gallupa ustalające dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces rynkowy (dla Studenckiego Forum Biznesu Centre Club, 17 paź 2011)
Czym jest sukces? (dla Studenckiego Forum Biznesu Centre Club, 17 paź 2011)
Uczciwość — podstawa sukcesu w biznesie (dla Studenckiego Forum Biznesu Centre Club, 17 paź 2011)
Koła jakości w TQM (dla Studenckiego Forum Biznesu Centre Club, 17 paź 2011)

Sprzedawca nie sprzedaje produktu (Dla Brian Tracy Int. Polska, 22 wrz 2009)
Recepta na sukces rynkowy  (Dla Brian Tracy Int. Polska, 22 wrz 2009)
Przypowieści o miękkich umiejętnościach zarządzania (Dla Brian Tracy Int. Polska, 22 wrz 2009)
Zarządzanie jakością (Dla Brian Tracy Int. Polska, 22 wrz 2009)
Wyzwania współczesnego menadżera (Dla Brian Tracy Int. Polska, 22 wrz 2009)
Wiedza to kapitał czyli koniec kapitalizmu (Dla Brian Tracy Int. Polska, 22 wrz 2009)

O GOSPODARCE I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Odpowiedzi na pytania internautów cz.1 (dla Videogaduła 26 maja 2011)
Odpowiedzi na pytania internautów cz.2 (dla Videogaduła 27 maja 2011)
Społeczna gospodarka rynkowa (dla warsztaty.org 29 czerwca 2011)

O FIRMACH RODZINNYCH

Słowo do uczestników gali "Firmy rodzinne roku 2012"

WYPOWIEDZI NA TEMAT FIRMY A.BLIKLE

O firmie (dla Let's Enterprise 14 paź 2011)
Matematyk, który sprzedaje pączki (dla Brief 29 cze 2009)
O firmie (dla OnlyWarsawCom 17 mar 2010)

REKLAMA ING Z MARKIEM KONDRATEM (2011)

Jak marmolada dostaje się do pączka
Wejdźmy do Internetu
Jak się robi pączki (na poważnie)