Ostatnie dziesięć lat obfitowało w nieznane wcześniej zjawiska powstawania nowych firm w sposób przypominający bardziej eksplozję niż budowę. Znamiennym tego przykładem jest Facebook, który w ciągu pierwszych pięciu lat istnienia zgromadził sześćset milionów użytkowników z ich czterdziestoma miliardami zdjęć zapisanymi na serwerach firmy. W podobnym tempie rozwinął się Skype. Przykładu nieinternetowej eksplozji dostarczył Wal-Mart, który co prawda nie zgromadził takiej liczby klientów, ale w podobnym stylu zdystansował swoich konkurentów. Eksplozjom firm nowej generacji towarzyszyły nieznane wcześniej zjawiska takie jak marketing partnerski, branding emocjonalny, audiobranding i wiele innych.
Takim właśnie paradygmatom firmy XXI wieku poświęcona jest książka Roberta Kozielskiego. Powstała ona na kanwie historii mBanku, ale daleko wykracza poza nią przestawiając czytelnikowi nowy obraz korporacji przyszłości.
Nazwa firmy: Andrzej Blikle Doradca
Nr telefonu: +48 607 456 918
e-adres: andrzej.blikle@moznainaczej.com.pl
NIP 525 12 84 084