Firma zajmuje się wdrożeniami i serwisem systemów informatycznych w farmacji i służbie zdrowia. Oferujemy kompleksowe rozwiązania dla sieci aptecznych, hurtowni farmaceutycznych i weterynaryjnych, gabinetów lekarskich, przychodni, szpitali i laboratoriów. Spółka powstała w 2005 r. z połączenia potencjałów firmy TPM Komputer — indywidualnej działalności gospodarczej Tomasza Misztala i Kamsoft SA producenta oprogramowania. Firma ma dwa oddziały, w Warszawie i Zambrowie, i aktualnie zatrudnia 25 osób.
Od 2014r. rozpoczął się proces zmiany systemu zarządzania i kultury organizacji. Zarządzanie dyrektywne stopniowo zastępowano budowaniem relacji partnerskich. Zlikwidowano systemy premiowe i zrezygnowano z okresowych ocen pracowników. Skoncentrowano się na identyfikacji, a następnie likwidacji barier, które przeszkadzały w codziennej pracy.
Obecnie pracownicy działają w samoorganizujących się zespołach branżowych, gdzie wspólnie wypracowują większość decyzji operacyjnych. Odejście od indywidualnych rozliczeń w oparciu o wskaźniki spowodowało, że uwaga i energia pracowników koncentruje się na wartości dostarczanej klientom, a nie na wskaźnikach (jak było dawniej), które w najlepszym wypadku jedynie w sposób wybiórczy i wycinkowy opisywały rzeczywistość. Zmiana organizacji pracy zdecydowanie przybliżyła nas do osiągnięcia celu zdefiniowanego w naszej misji i wizji.
Nasza misja:
Rozumiemy potrzeby i oczekiwania biznesowe naszych klientów. Proponujemy optymalne rozwiązania w oparciu o gromadzoną wiedzę, technologię i doświadczenie. Satysfakcja klienta jest wyznacznikiem naszej skuteczności.
Nasza wizja:
Będziemy najchętniej wybieranym partnerem w zakresie usług doradczych i informatycznych na rynku służby zdrowia.
Jesteśmy przekonani, że tylko pracownicy traktowani w szacunkiem i uważnością — którym umożliwia się w pełni wykorzystywać ich mocne strony — są w stanie stworzyć organizację będącą najbardziej poszukiwanym partnerem dla swoich kontrahentów.
Wierzymy też, że stworzenie wszystkim współpracownikom bezpiecznej przestrzeni rozwoju pozwala im znajdywać optymalne dla siebie miejsca w naszej firmie, co przekłada się na więcej satysfakcji z pracy, a w efekcie na jej większą efektywność. Wypracowywane wspólnie rozwiązania są zdecydowanie trafniejsze niż dyrektywy odgórne, a zaangażowanie w realizacje zadań, które sami sobie stawiamy, nie wymaga żadnych dodatkowych motywacji.
Doskonalenie się zarówno nas pracowników jak i całej organizacji jest procesem ciągłym i nigdy się nie kończy. Jesteśmy na początku tej drogi. Nie jest ona łatwa, jednak będąc przekonani o słuszności obranego kierunku, chcemy konsekwentnie nią podążać ku zadowoleniu nas wszystkich — pracowników, klientów i właścicieli.
Kontakt
Tomasz Misztal — prezes zarządu i właściciel
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 602 785 410
Nazwa firmy: Andrzej Blikle Doradca
Nr telefonu: +48 607 456 918
e-adres: andrzej.blikle@moznainaczej.com.pl
NIP 525 12 84 084