Można inaczej Andrzej Jacek Blikle

                                                                                                                                 

 

 

 

Narodziny gwiazdy

Rozmiar tekstu

Debata (prawie oxfordzka) na temat turkusu

Przedmiotem spotkania była moderowana debata panelowa trzech zwolenników i trzech sceptyków idei organizacji turkusowej. Nie była ona debatą całkowicie oxfordzką, bo zarówno zwolennicy, jak i sceptycy, wyrażali wyrażali swoje oglądy, a nie – jak w debacie oxfordzkiej – odgrywali zadane im role.

Pobierz scenariusz debaty

Zwolennicy

Moderator: Andrzej Jacek Blikle (prywatnie zwolennik)

Tomasz Misztal (Kamsoft Podlasie)

Turkus w firmie Kamsoft Podlasie
Przemiana lidera

Marek Śliboda (Marco)

Turkus w firmie Marco

Maciej Trybulec (Talent Center)

Władza jako służba

Sceptycy

Moderator: Agnieszka Chmielowiec (prywatnie zwolenniczka)

Konrad Babiarz Absolwent zarządzania zasobami ludzkimi, który od 15 lat praktykuje i rozwija swoje umiejętności w firmach o różnym modelu zarządzania. Zawodowo związany z firmą Kartony 24 sp. z o.o. w roli HR Business Partnera, a prywatnie mąż i ojciec trójki pociech :)

Marcin Rutecki Posiada kompetencje z trzech obszarów: marketingu i sprzedaży (z naciskiem na online), finansów oraz zarządzania strategicznego i operacyjnego. Koncentruje się na twardych wynikach, ryzyku (identyfikacji, ocenie, zarządzaniu) oraz zysku. Ma doświadczenie zarówno w B2B jak i B2C, produktach i usługach, rynkach krajowych i zagranicznych, spółkach działających w obszarze e-commerce i poza nim oraz bardzo różnych branżach. 13+ lat do-świadczenia w negocjacjach i sprzedaży; 8+ lat w zarządzaniu operacyjnym; 5+ lat w marketingu; 5+ lat w finansach. Ukończył MBA dla Finansistów na Akademii Leona Koźmińskiego jako najlepszy student. Zdobył również tytuł topowego głosu LinkedIn w Polsce w 2018 i 2019 r. (SeeWidely)

Maciek Wódz Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą B2B. Uznaje sprzedaż za najważniejszy proces w przedsiębiorstwie; proces przynoszący środki na finansowanie zatrudnienia, inwestycji, badań i rozwoju. I dlatego wymagający podejścia wysoce usystematyzowanego. Podkreśla znaczenie parametryzacji sprzedaży. Budował i zarządzał zespołami sprzedażowymi oraz zespołem rozwoju produktów. Realizował budżety sprzedażowe od kilku milionów złotych do kilkudziesięciu milionów dolarów. Posługuje się mottem: sprzedaż jest prosta, wystarczy trzymać się zasad.

Zapis video pierwszej części debaty (przed przerwą) obejmującej przedstawienie swoich stanowisk przez panelistów. Zobacz.

Zapis video drugiej części debaty (po przerwie) obejmującej dyskusję pomiędzy panelistami a słuchaczami. Zobacz.